czwartek, 17 maja 2012

Z tomiku "Na wieki"

Tomik Na wieki jest moim najnowszym tomikiem. Jeśli dobrze pamiętam powstał 1. kwietnia 2011 roku, kiedy napisałam wiersz "Życzenia na dobranoc". Może to banalne, ale pisałam go patrząc na mojego śpiącego wówczas męża... 

To bardzo osobiste życzenia, ale pragnę się nimi z Wami podzielić.


"Życzenia na dobranoc"

Kiedy patrzę na Ciebie,
gdy śpisz
mam nadzieję, że o mnie śnisz.
Świat w twych oczach zamkniętych wiruje,
czy Ty wiesz,
co ja wtedy czuję..?

Wtedy brakuje mi tchu
by powiedzieć 
Śpij słodko,
mój Aniele, ma słodka stokrotko,
mój Skarbie, mój mężu na wieki
niech Ci zadrżą delikatnie powieki...
I niech ten sen Ci przyniesie 
ukojenie,
odpoczynek
i marzeń spełnienie...


Śmiało komentujcie :)
Foto by Angelika Bykowska ©

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz