poniedziałek, 28 maja 2012

I nie próżnując od razu kolejny wiersz...

W tym poście serdecznie przedstawiam mój najnowszy wiersz (napisany wczoraj więc trochę spóźniony), z okazji Dnia Matki. Tytuł ma banalny - "Dla Mamy", jednak mam cichą nadzieję, że spodoba się nie tylko mamom.


"Dla mamy"

Cóż powiedzieć Tobie Mamo, 
w dniu, które jest twym świętem,
skoro dla mnie, na co dzień,
jesteś diamentem..?
Co powiedzieć, kiedy słowa
utkwiły w ciele..?
Co powiedzieć o Tobie, dla Ciebie,
najświętszy Aniele..?

DZIĘKUJĘ. Za to że byłaś i będziesz drogowskazem
i że czas masz dla mnie za każdym razem.
DZIĘKUJĘ. Za nieprzespane noce i niespokojne dni
i za każdy moment poświęcony mi.
DZIĘKUJĘ. Za cenne rady i sprawdzone przepisy,
za ciekawe plotki i obszerne opisy.
DZIĘKUJĘ. Za poczucie bezpieczeństwa i miłość,
za prowadzenie przez trudną świata zawiłość.
DZIĘKUJĘ. Za otarte łzy i wypieczone frytki,
za wszystkie z trudem "powszywane" nitki.

PRZEPRASZAM. Za wszelkie trudy dorastania,
za wszystkie złe słowa, za wszystkie skłamania.
PRZEPRASZAM. Że czasem robiłam coś po swojemu,
że nie poświeciłam się technikum ekonomicznemu :)
PRZEPRASZAM. Za wszystkie wypłakane przeze mnie łzy,
lecz musisz wiedzieć - chcę być taka jak Ty.
I w tak szczególnym dniu nie powiem Ci nic więcej,
jak tylko to, że kocham Cię najgoręcej!!!

 Z pozdrowieniami dla wszystkich mam :)
Foto by Angela Bykowska ©

2 komentarze:

  1. Siostra tym srwiedzeniem ze przepraszasz bo nie oddalas sie technikum ekonomicznemu mnie zwalilo z nog:D<3

    OdpowiedzUsuń
  2. A co, mama - technikum ekonomiczne, brat - technikum ekonomiczne, siostra - technikum ekonomiczne, a ja jedna taka humanistka :)

    OdpowiedzUsuń