niedziela, 17 czerwca 2012

Kolejny zakurzony, z pożółkniętej strony

Tym razem przedstawiam jeden z moich ciekawszych wierszy z tomiku Pamięć tamtych chwil, czyli jak wiecie z najstarszego tomiku w mojej kolekcji. 

Czytajcie i komentujcie.

"Mój świat"
Mój świat bezbarwny jest. Pełen dróg bez celu.
Niby gdzieś prowadzi, a jednak nie zna drogi.
Kocha kogoś serce, mówi jako przyjacielu.
Szuka uśmiechu, a wokół smutek błogi.

Mój dom niczym jest. Zdjęć tu paru brak, odgłosu telefonu.
Nie słychać pukania i krzyku pod oknami.
Ktoś przynosi list - jak akt czyjegoś zgonu.
Tytuł jeden - koniec między nami.

Mój świat piekłem jest. Żar na dnie się tli.
Diabeł boga karci, rani swoim batem,
swym powrotem i odejściem ból zadaje mi.
Miłość ta gorąca jest największym katem.

Mój świat pustką jest. Zabrali całe me szczęście.
Ktoś wychodząc wyjął okno, zabił je deskami.
Ogród mej radości przysypał kamieniami.

Mój świat Tobą jest. I wierz mi Tobą będzie.
Zostawiłeś w nim ślad bez końca.
Użyłeś miłości cudne narzędzie. 
Paliłeś promieniem humoru słońca...

Foto by Angelika Bykowska ©

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz