poniedziałek, 25 czerwca 2012

Bez tytułu z tomiku "Pamięć tamtych chwil"

Czasami zdarzają się takie wiersze, które można wrzucić tylko do przegrody z napisem no name. I taki właśnie jest ten utwór, po prostu nie ma tytułu. Minęło wiele lat od kiedy go napisałam, lecz nadal nie wiem, jak go nazwać...

A może Wy macie pomysł? Komentujcie śmiało.

"-"
Morze szumiało, słońce świeciło,
tak bardzo dobrze mi z Tobą było.
Czułam piasek pod stopami,
kochałam to, co było między nami.
Lubiłam spędzać przy tobie chwile
przemierzać z Tobą kolejne mile.
Całować Cię kochałam niezmiernie,
lecz Ci chyba lepiej było beze mnie.

Pisałam Ci kolejne wiersze
i nic nie było od Ciebie ważniejsze.
Snułam marzenia o wspólnym życiu,
lecz to do końca trzymałam w ukryciu.
Tuliłam się w Ciebie niczym w obłoki,
lecz poznałam tylko te dobre uroki.
Myślałam, że mówisz mi tylko prawdę,
jednak to miłości nie było warte.
Czułam się jak szmata gdy pisałeś "Pa"
- Ty byłeś szczęśliwy, a płakałam ja.

Foto by Angelika Bykowska ©

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz