środa, 4 lipca 2012

Coś o mnie :)

Jeżeli nurtuje Was pytanie, dlaczego powstała WIERSZOWNICA, poniższy wiersz jest odpowiedzią na to pytanko :) Możecie się także dowiedzieć z niego co nieco o mnie, dlatego gorąco Wam go polecam.


"O mnie"
Gdy urodziłam moją córkę,
wciąż jeszcze studiowałam,
więc choć byłam młodą mamą
ciągle się rozwijałam.
Biegałam do biblioteki, egzaminy zdawałam w terminie
i w głębi serca czułam - Nic mnie nie ominie.

Lecz i mnie dosięgła bolesna rutyna:
pieluchy, obiadki i zmyte naczynia.
Brak pracy też daje w kość,
więc przyszedł czas by powiedzieć DOŚĆ!!!
Wyjęłam z szuflady zapisane strony -
to jest orędzie do mojej obrony.
Wiersze o miłości, o przyjaźni, dla dorosłych, dla dzieci...
Tak naprawdę nie często czytał je ktoś trzeci.

I przyszedł czas by to zmienić,
by ktoś mógł tą twórczość ocenić.
Założyłam, więc bloga i skrzętnie zapełniam go swoją twórczością.
On jest teraz dla mnie wielką radością.
Każde wejście dodaje mi pewności siebie,
jest dla mnie jak świeży ogórek na chlebie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz