piątek, 8 lutego 2013

Kolejne stare jak świat...

Podczas świątecznych porządków udało mi się odkopać kolejną partię staroci, starych swoją droga jak świat. Zbliżają się Walentynki, może komuś się przydadzą moje wierszyki :)


"Wzmocnienie"

Zapomniałam o Tobie. Nareszcie zrozumiałam,
choć byłeś kimś kogo bardzo kochałam.
Lecz czas leczy rany miłości
wplątując w życie nowe radości.
Dając kogoś "na wymianę"
by wysuszył łzy z cierpienia wylane.
Długo myślałam, czy jest w tym jakiś cel -
raz kogoś kocham, a potem już nie,
lecz motto jedno mnie teraz prowadzi:
"Trzeba z cierpieniem sobie jakoś poradzić,
trzeba się wzmocnić nową miłością,
a luki wypełniać nową radością".
Bo co Cię nie wzmocni - ZABIJE,
więc dlatego mój drogi, ja jeszcze żyję...
***

"Chciałabym ... być sobą!"

Chciałabym Ci powiedzieć szelestem liści,
jak bardzo jesteś mi bliski.
Chciałabym szumem traw
wyznać, ile jesteś wart.
Chciałabym zwykłym milczeniem
wyrazić twoje znaczenie.
Chciałabym swą obecnością
stać się twoją miłością.
Chciałabym nurtem rzeki,
otworzyć twoje powieki.
I przez to, że jestem sobą
na zawsze być już z Tobą!
***

"I`m sorry"

Zakochałam się w innym chłopaku.
On chyba nie kocha mnie.
 Za wyrządzone krzywdy,
teraz przepraszam Cię!!!
***

"Być"
Być z Tobą na jawie i być we śnie,
przy Tobie trwać i kochać Cię.
kochać Ciebie i kochaną być.
Z Tobą cieszyć się i z Tobą żyć.
Mieć Ciebie zawsze i nigdy Ciebie mieć.
Daj mi to, nie więcej nie będę chcieć!!!

:) Tak proste niektóre te wiersze, że aż śmieszne :) Ale co im się dziwić, pisałam je jak byłam nastolatką :))) 
Mimo to gorąco polecam Waszej lekturze.

Photo by Angela ©

2 komentarze: