środa, 27 lutego 2013

Dla tych, którzy modlą się własnymi słowami...

"Moja chaotyczna modlitwa"

Jak Ci podziękować Boże
za to wszystko, co dziś mam?
Za me zdrowie i rodzinę,
Za spokój, dobry sen...?

Czy to, co uczynię dzisiaj
Najmniejszemu z braci moich
Da Ci jakąś małą radość,
Twoje serce uspokoi..?

Jakie dary na ołtarzu,
Mam Ci zlożyć Ojcze mój,
Za to, że tak chojnie mnie nagradzasz
Za niewielki pracy znój..?

Czy modlitwa w moich myślach
Lub piosenka na papierze
Dadzą pewność Ci, że ja
Ciągle trwam, wciąż trwam w twej wierze..?

Jak rozmawiać z Tobą Boże,
tylu ludzi ciągle o coś prosi...
Czy jest może jakiś Anioł,
Który słowa me zanosi..?

Jeśli jest to niech Ci powie,
Że tak bardzo Ci dziękuję.
Za to co mnie tu otacza,
Za to czym mnie obdarowuje

Moi drodzy, w związku z wdrażaniem nowych technologii może zmienić się nieco szata graficzna. Między innymi mogą zniknąć kolorystyczne oznaczenia tematyki wierszy. Treść jednak będzie dla Was dalej równie interesująca :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz