czwartek, 9 sierpnia 2012

Bez tytułu ze znanego Wam tomiku...

... czyli z "Pamięci tamtych chwil". Wiele wierszy z tamtego okresu nie posiada tytułów. Dlaczego? Nie wiem... Nie pamiętam... 

Może po prostu ważniejsze było dla mnie szybkie przelanie myśli na papier niż ich zatytułowanie...


"-"
Twoje oczy to promień Słońca,
a uśmiech to blask księżyca.
To wszystko jest dla mnie rajem,
to wszystko mnie zachwyca.

Twój dotyk to wichru szept,
a pocałunek ciepło lata.
Dla tego oddam wszystko,
oddam każdą część mojego świata.

Uścisk twój to kwiatów zapach,
a spojrzenie to błękit nieba.
To jest to za czym tak tęsknię,
to jedyna rzecz jakiej mi trzeba...


Photo by Angela Bykowska 


Gorąco przepraszam za nieobecność na blogu :) Postaram się nadrobić w wolnej chwili :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz