czwartek, 14 czerwca 2012

Niby o miłości, ale jednak... :)

Przeglądając moje stare jak świat wiersze natknęłam się na utworek Ścieżka miłości. Z jednej strony jest to wiersz o miłości, o drodze dwojga ludzi. Ale z drugiej strony dla mnie to nawiązanie do mojej obecnej sytuacji - czyli nauki jazdy samochodem.

Polecam serdecznie waszej uwadze :)

"Ścieżka miłości"
Po drodze pełnej łez i smutku
wchodzę na chodnik - pomalutku!
Patrzę na znaki, na światła,
patrzę pod nogi bym nie upadła.
Przechodzę przez pasy, bardzo uważnie,
więc nie ominą mnie sprawy ważne.
Idąc tak sobie, nie patrząc na drogę
przy swojej nodze widzę druga nogę.
Spoglądam w górę i widzę tam Ciebie,
a obok Ciebie czuję się jak w niebie.
Idziemy tak razem, wcale nie krótko,
raz aleją szeroką, a raz wąziutką.
Jednak nagle coś zatrzymuje nas i naszą mowę,
przed nami napis - ROBOTY DROGOWE!!!

Foto by Angela Bykowska ©



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz